Tvrtka Agrokor vina i Hrvatska obrtnička komora (HOK) potpisali su danas sporazum o suradnji kojem je cilj promicanje "vinske Hrvatske" kroz ugostiteljsku i turističku ponudu, odnosno podizanje kulture vina putem edukacije članica Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika te potrošača. Ovaj sporazum će doprinijeti promociji Hrvatske kao vinske destinacije. Tvrtka Agrokor vina partnerski okuplja sedam vinarija u Hrvatskoj i jednu u Makedoniji, godišnja proizvodnja iznosi 20 milijuna litara te drži 31 posto hrvatskog tržišta. Cilj im je postati regionalnim liderom u proizvodnji i prodaji vina, brendirati vinsku Hrvatsku te kreirati dodatnu vrijednost za potrošače, zaposlenike i dioničare. Na izvoz otpada deset posto proizvodnje i izvoz se odnosi uglavnom na zemlje regije. Cilj je i povećati proizvodnju na 23 milijuna litara do 2012. godine, ali i kako su nužna ulaganja u marketinške aktivnosti, odnosno da se treba raditi na promjeni percepcije enološke kulture.
Tvrtka Agrokor vina i Hrvatska obrtnička komora (HOK) potpisali su danas sporazum o suradnji kojem je cilj promicanje "vinske Hrvatske" kroz ugostiteljsku i turističku ponudu, odnosno podizanje kulture vina putem edukacije članica Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika te potrošača.
Direktor Agrokor vina Đuro Horvat i predsjednik HOK-a Mato Topić su istaknuli kako će ovaj sporazum doprinijeti promociji Hrvatske kao vinske destinacije. Tvrtka Agrokor vina partnerski okuplja sedam vinarija u Hrvatskoj i jednu u Makedoniji, godišnja proizvodnja iznosi 20 milijuna litara te drži 31 posto hrvatskog tržišta, kazao je Horvat naglasivši kako im je cilj postati regionalnim liderom u proizvodnji i prodaji vina, brendirati vinsku Hrvatsku te kreirati dodatnu vrijednost za potrošače, zaposlenike i dioničare.
Na izvoz otpada deset posto proizvodnje i izvoz se odnosi uglavnom na zemlje regije. Horvat je kazao i kako je cilj povećati proizvodnju na 23 milijuna litara do 2012. godine, ali i kako su nužna ulaganja u marketinške aktivnosti, odnosno da se treba raditi na promjeni percepcije enološke kulture.