HOK i Agrokor vina potpisali sporazum o suradnji

Bez autora
Apr 22 2010

Tvrtka Agrokor vina i Hrvatska obrtnička komora (HOK) potpisali su danas sporazum o suradnji kojem je cilj promicanje "vinske Hrvatske" kroz ugostiteljsku i turističku ponudu, odnosno podizanje kulture vina putem edukacije članica Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika te potrošača. Ovaj sporazum će doprinijeti promociji Hrvatske kao vinske destinacije. Tvrtka Agrokor vina partnerski okuplja sedam vinarija u Hrvatskoj i jednu u Makedoniji, godišnja proizvodnja iznosi 20 milijuna litara te drži 31 posto hrvatskog tržišta. Cilj im je postati regionalnim liderom u proizvodnji i prodaji vina, brendirati vinsku Hrvatsku te kreirati dodatnu vrijednost za potrošače, zaposlenike i dioničare. Na izvoz otpada deset posto proizvodnje i izvoz se odnosi uglavnom na zemlje regije. Cilj je i povećati proizvodnju na 23 milijuna litara do 2012. godine, ali i kako su nužna ulaganja u marketinške aktivnosti, odnosno da se treba raditi na promjeni percepcije enološke kulture.

HOK i Agrokor vina potpisali sporazum o suradnjiTvrtka Agrokor vina i Hrvatska obrtnička komora (HOK) potpisali su danas sporazum o suradnji kojem je cilj promicanje "vinske Hrvatske" kroz ugostiteljsku i turističku ponudu, odnosno podizanje kulture vina putem edukacije članica Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika te potrošača.

Direktor Agrokor vina Đuro Horvat i predsjednik HOK-a Mato Topić su istaknuli kako će ovaj sporazum doprinijeti promociji Hrvatske kao vinske destinacije. Tvrtka Agrokor vina partnerski okuplja sedam vinarija u Hrvatskoj i jednu u Makedoniji, godišnja proizvodnja iznosi 20 milijuna litara te drži 31 posto hrvatskog tržišta, kazao je Horvat naglasivši kako im je cilj postati regionalnim liderom u proizvodnji i prodaji vina, brendirati vinsku Hrvatsku te kreirati dodatnu vrijednost za potrošače, zaposlenike i dioničare.

Na izvoz otpada deset posto proizvodnje i izvoz se odnosi uglavnom na zemlje regije. Horvat je kazao i kako je cilj povećati proizvodnju na 23 milijuna litara do 2012. godine, ali i kako su nužna ulaganja u marketinške aktivnosti, odnosno da se treba raditi na promjeni percepcije enološke kulture.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik